קראו עד הסוף והפכו לגאונים!

מה עושים במידה וההארד דיסק שלכם במחשב מתקלקל?

תוכן עניינים

אם אתה משתמש במחשב, היית נתקל במצב שבו הדיסק הקשיח של המחשב שלך מתקלקל. זה יכול להיות די מתסכל, אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לחזור על הרגליים.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להוריד את כל הנתונים מהדיסק הקשיח שלך בהקדם האפשרי. תזדקק למחשב עובד בשביל זה ודיסק קשיח חיצוני או כונן USB. אם אין לך אחד, שאל אחד מחבר או מבן משפחה ולאחר מכן העתק את כל הנתונים אליו.

השלב הבא הוא לגבות כל מידע חשוב בכונן הקשיח השבור שלך, כך שהוא לא ילך לאיבוד במקרה של בעיות עתידיות עם החדש שלך. ישנן תוכניות רבות זמינות באינטרנט שיכולות לעזור בתהליך זה כמו Norton Ghost או Paragon Backup & Recovery 16 Home Premium Edition

לבסוף, חבר את הכונן הקשיח השבור למחשב עובד אחר ובדוק אם יש קבצים שצריך לתקן לפני שתעתיק אותם למחשב החדש

אם הדיסק הקשיח שלך מתקלקל, זה לא סוף העולם. יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי לחזור לעבודה בהקדם האפשרי.

1) קח נשימה עמוקה ואל תיבהל.

2) ודאו שאין במחשב שלכם בעיות אחרות – זה רק הדיסק הקשיח שהתקלקל.

3) בדוק אם יש כונן קשיח חיצוני או שירות גיבוי מקוון זמין. אם כן, נסה לשחזר את כל הקבצים שלך מגיבויים אלה או השתמש בהם ככונן אחסון חלופי עבור הנתונים שלך. נסה להימנע משחזור כל הנתונים מהדיסק הקשיח השבור מכיוון שהדבר עלול לגרום ליותר בעיות במחשב שלך ולהחמיר את המצב ממה שהם כבר.

4) אם אינך יכול למצוא גיבויים ואין לך אפשרויות אחרות, פנה ליצרן המחשב שלך לקבלת עזרה ושאל אותם מה ניתן לעשות במצב זה.

הצעד הראשון הוא להסיר את כל מקורות החשמל מהמחשב שלך. זה כולל את כבל המתח AC וכל ערכות הסוללות.

לאחר מכן, עליך לכבות את המחשב על ידי לחיצה על לחצן ההפעלה.

לאחר מכן, עליך לנתק את כל הכבלים או הכבלים המחוברים למחשב שלך.

אם יש לך מחשב נייד, הקפד לסגור אותו לפני הסרת ערכת הסוללות וניתוק אותה מהמטען שלה.

לבסוף, ודא שאין כבלים נוגעים זה בזה או בכל דבר אחר באזור.

שירות מעבדה לשחזור נתונים

שחזור נתונים הוא תהליך של הצלת נתונים מהתקן אחסון שלא ניתן לגשת אליו כרגיל.

ניתן להשיג שחזור נתונים במספר שיטות שונות, חלקן הרסניות יותר מאחרות. הסוג הנפוץ ביותר של שחזור נתונים נעשה על ידי יצרן התקן האחסון או על ידי חברה חיצונית עם ציוד מיוחד, אך ישנם גם פתרונות מבוססי תוכנה שניתן לנסות.

תהליך שחזור הנתונים מתחיל באבחון הבעיה. אם נקבע שהתקן האחסון פגום, יהיה צורך לתקן או להחליפו. אם יש שגיאה לוגית בכונן, ייתכן שניתן יהיה לתקן זאת באמצעות תוכנה המתמחה במשימה זו

הסיבה השכיחה ביותר לאובדן נתונים היא כשל בחומרה. סיבות נוספות כוללות באגים בתוכנה, התקפות וירוסים/תוכנות זדוניות, הפסקות חשמל וטעויות אנוש כגון מחיקת קבצים בטעות או עיצוב מחדש של דיסק בטעות.

הסוג הנפוץ ביותר של מכשיר לאחסון כמויות גדולות של נתונים הם כוננים קשיחים. ניתן לבצע שחזור נתונים עם כלים מיוחדים כגון מאפי באגים וכלי עזר לעיצוב ברמה נמוכה לתיקון התוכנה המנהלת את מערכת הקבצים של הכונן, או באמצעות טכניקות גילוף קבצים לקריאת נתונים גולמיים מהכונן מבלי להשתמש במערכת הקבצים כלל.

ישנן סיבות רבות מדוע ייתכן שתצטרך לשחזר נתונים. ייתכן שתצטרך לשחזר נתונים אם המחשב שלך קורס ואתה רוצה להחזיר את הקבצים שלך. ייתכן שתצטרך גם לשחזר נתונים אם הכונן הקשיח שלך נכשל ואתה זקוק לגישה למידע שלך. ייתכן שתצטרך גם לשחזר נתונים ישנים מכיוון שהם נדרשים כראיה בבית המשפט.

שני הסוגים הנפוצים ביותר של שחזור נתונים הם שחזור כונן קשיח ושחזור קבצים. שחזור כונן קשיח כולל תיקון כונן קשיח פגום, שחזור מערכת ההפעלה ולאחר מכן שחזור קבצים שאבדו מהדיסק הפגום. שחזור קבצים כרוך באיתור הקבצים האבודים בדיסק שלא ניזוק אך עדיין לא מותקנת בו מערכת הפעלה עובדת.

תוכן עניינים
עשוי לעניין אתכם

מהו פרסום בטיקטוק לעסקים?

פרסום בטיקטוק לעסקים הוא שימוש במדיה החברתית טיקטוק כדי להגיע לקהל יעד ולקדם את העסק שלך. טיקטוק היא פלטפורמת מדיה חברתית פופולרית במיוחד בקרב בני

שירותי ענן פופולרים ב2023

שירותי ענן הם אפשרות פופולרית עבור עסקים. הם מספקים את היתרונות של מדרגיות ונגישות, כמו גם חסכוניים. בעתיד, אנו יכולים לצפות לראות יותר עסקים מאמצים